آموزش ایمنی جنسی کودکان را از صدا و سیما آغاز کنید

    جناب آقای علی عسگری
    ریاست محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

    ما می دانیم ''آتنا'' عمو پورنگ را می شناخت و با شعرهای او بارها خندیده بود. ما می دانیم ''ستایش'' شبکه پویا را نگاه می کرد و همه ی عمو ها و خاله های شبکه های کودک را حفظ بود. ما این را هم می دانیم اگر دقایقی از همین برنامه ها به آموزش کودکان درباره ایمنی جنسی پرداخته می شد شاید آتنا و ستایش هنوز نفس می کشیدند و قلب های ما برای چندمین بار از خبر آنچه بر آنها رفته است ریش نمی شد!

    ما می دانیم اکنون اغلب قربانیان جنایت های جنسی خانواده های طبقه های پایین هستند. کسانی که از نظر دسترسی به اطلاعات و در نتیجه دریافت اطلاعات مفید برای فرزندپروری، نسبت به دیگر افراد جامعه ضعیف تر هستند. به همین دلیل است که برای آموزش کودکان این قشر به سازوکاری فراگیر مانند صدا و سیما و آموزش و پرورش نیاز است. ما به همه ی افراد جامعه دسترسی نداریم تا بتوانیم آنها را نسبت به ضرورت آموزش ایمنی جنسی کودکان آگاه کنیم. بنابراین این وظیفه ی صدا و سیماست که تعصب و افکار اشتباه را کنار بگذارد و آموزش برای تربیت جنسی کودکان را شروع کند.

    جناب آقای علی عسگری! تربیت جنسی با آموزش جنسی فرق دارد. هدف ما آموزش جنسی به کودکان نیست هدف ما آموزش کودکان برای حفظ خود از آزارهای جنسی است. ما از شما خواهش می کنیم نسبت به این مسئله احساس مسئولیت کنید. تعلل شما و سازمان زیر مجموعه تان مساوی ست با قربانی شدن کودکانی که در صورت آموزش های چند دقیقه ای می توانند از آسیب روحی و جسمی در امان بمانند. ما از شما می خواهیم به زودی خبر خوب تولید و ساخت برنامه های آموزشی ایمنی جنسی به کودکان را به ما بدهید.
    Sign Petition
    Sign Petition
    You have JavaScript disabled. Without it, our site might not function properly.

    Privacy Policy

    By signing, you accept Care2's Terms of Service.
    You can unsub at any time here.

    Having problems signing this? Let us know.