نه به رشته گفتاردرمانی در بم

    ما گفتاردرمانگران سراسر کشور تصمیم گرفته ایم جهت حفظ شان رشته تخصصی و بسیار با اهمیت گفتاردرمانی با تاسیس این رشته در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم به دلایل ذکر شده در زیر مخالفت کنیم:
    آیا میدانید گفتاردرمانی یک رشته بسیار تخصصی است که نیازمند هوش بالا، علاقه و پشتکار دانشجو می باشد و گفتاردرمانگران سابق با رتبه های بسیار خوب وارد این رشته شده اند در صورتیکه با پذیرش دانشجو در دانشگاه بم این امکان فراهم می شود تا دانشجویانی با رتبه های نجومی و بدون هیچ تلاشی وارد این رشته شوند که نهایتا منجر به پایین امدن کیفیت و کارایی در درمان می شود؟؟
    آیا شهرستان بم زیر ساخت های مناسب جهت تربیت دانشجو در رشته گفتاردرمانی را دارد و این امکان برای دانشجو فراهم می شود که به اندازه نیاز در دوره های کارورزی مراجعین متعدد ویزیت کند؟؟
    آیا کسانی که توجیه می کنند با این کار نیاز قسمت محروم جنوب شرق نسبت به گفتاردرمانی تامین می شود، می دانند که دو بیمارستان وابسته به دانشگاه در شهر بم تا به حال هیچ اعلام نیازی نسبت به خدمات گفتاردرمانی نکرده است؟؟
    آیا دانشگاه زاهدان و مشهد با تربیت سالانه بالغ بر ۳۰ گفتاردرمانگر قادر نیستند نیاز جنوب شرق ایران را نسبت به خدمات گفتاردرمانی تامین کنند؟؟
    آیا بهتر نیست هزینه ای که صرف تحصیل و پرورش نیروی جدید میکنند صرف فراهم کردن بستر کاری مناسب کنند؟؟
    آیا واقعا در شرایطی که حتی سیستم اموزش وپرورش ما توجیه نشده است که خدمات گفتاردرمانی نیاز به تداوم دارند و فقط هفته ای یکبار برای هر دانش آموز خدمات گفتاردرمانی در نظر میگیرد و هیچ احساس نیازی به تامین نیروی بیشتر برای این امر حیاتی نمی کند، لازم است که نیروهای بیشتر تربیت شود؟؟
    آیا تا به حال هیچ ارگانی اقدام به استخدام نیروهای گفتاردرمانی با حقوق و مزایای لایق این رشته در مناطق محروم کرده است که حال احساس نیاز به تربیت نیرو برای این مناطق می کند ؟؟
    آیا میدانید که حتی تربیت و فرستادن گفتاردرمانگر به مناطق محروم باز گره ای از این قشر نمی کاهد، چون هیچ بیمه دولتی حاضر به پذیرش هزینه های خدمات گفتاردرمانی نیست و افراد توانایی پرداخت ویزیت را ندارند؟؟
    ما از دستگاه های مربوطه تقاضا داریم به صدای ما گوش دهند و پس از آن تصمیم لازم را اتخاذ کنند.
    با تشکر
    گفتاردرمانگران سراسر کشور
    Sign Petition
    Sign Petition
    You have JavaScript disabled. Without it, our site might not function properly.

    Privacy Policy

    By signing, you accept Care2's Terms of Service.
    You can unsub at any time here.

    Having problems signing this? Let us know.