تیم فوتبال زنان ملوان بندر انزلی را منحل نکنید!

  • by: Madyar Pen
  • recipient: دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان
دکتر محمود گودرزی، وزیر وقت وزارت ورزش و جوانان،
با عرض سلام و احترام،
حتما میدانید که تیم فوتبال زنان باشگاه ملوان بندر انزلی به دلایل نامعلوم و مختلف در آستانه انحلال قرار دارد. به نظر میرسد که مسئولین این باشگاه در پی کاهش هزینه های خود بوده و اولین گام در این راه را انحلال تیم زنان دانسته اند. در حالی که تیم زنان ملوان بندر انزلی پر افتخارترین تیم در لیگ زنان بوده و سابقه چهار بار قهرمانی لیگ برتر، حذفی، لیگ دسته یک و تورنومنت بین المللی و همچنین شش نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد.
انحلال این تیم به دلایل مالی یا به هر دلیلی که باشد، احجافی است در ورزش حرفه ای زنان ایران که با سختکوشی و تلاش مستمر این افتخارات را برای تیم خود و کشورشان آفریده اند. آیا تفاوتی میان زنان و مردان فوتبالیست این کشور وجود دارد که اگر دلیل واقعی کاهش هزینه های باشگاه باشد، مردان بمانند و زنان بروند؟ آیا ظلم از این واضح تر هم میتواند وجود داشته باشد؟
شما به عنوان وزیر ورزش و جوانان کشور، همانگونه که از نام وزارت خانه تان هم پیداست می باید مقابل چنین ستمی ایستاده و با حمایت ملی از این فوتبالیستهای توانمند نشان دهید که جوانان این میهنند که برای شما اهمیت دارند فارغ از جنسیتشان و این وظیفه کنونی شماست.
از انحلال تیم فوتبال زنان بانوان بندر انزلی جلوگیری کنید.
Sign Petition
Sign Petition
You have JavaScript disabled. Without it, our site might not function properly.

Privacy Policy

By signing, you accept Care2's Terms of Service.
You can unsub at any time here.

Having problems signing this? Let us know.