ایرانیان مقیم ایتالیا

  • by: S

مدیریت محترم هواپیمایی جمهوري إسلامي هما (ایران ایر )
با سلام احتراما اینجانبان جمع کثیری از ایرانیهاي مقیم ایتالیا، با توجه به شیوع بیماری کرونا در ایتالیا در ماههای قبل و تعطیلی ایتالیا به دلیل قرنطینه، مجبور به سفر به ایران با پروازهای اضطراری ایران ایر شدیم که قیمت این پروازها دو برابر قیمت پروازهای عادی بود ولی به دلیل مشکل کرونا و به این دلیل که پروازها فقط از ایتالیا به ایران مسافر جابجا می کردند, توجیه منطقی برای قیمت پروازها وجود داشت. اما در حال حاضر با توجه به برقراری کلیه پروازها، همچنان با قیمت های نجومی تری رو برو هستیم. با توجه به وضعيت هر دو كشور ايران - ايتاليا و همچنين نوسانات ارزي كه در ايران هست همه افراد مقيم در ايتاليا اعم از دانشجويان شاغلان و خانواده ها ، همه تحت فشار هستند .
لذا بدینوسیله از جنابعالی تقاضا داریم در صورت امکان موارد زیر را پیگیری نمایید:
۱- اختلاف قیمت بسیار زیاد برای کلاس های متفاوت اکونومی. مثلا برای یک پرواز حدود ۱۰ قیمت متفاوت وجود دارد.
۲- با توجه به تاکید نمایندگی ایران ایر نسبت به خرید بلیط از ایران ایر و نه واسطه ها، متاسفانه بعد از خرید از ایران ایر متوجه تفاوت قیمت بارز شدیم.
۳-با توجه به اینکه پرواز با حداکثر ظرفیت و دوطرفه انجام میشود متاسفانه قيمت ها همچنان با نرخ پروازهاي اضطراري محاسبه ميشود.
۴- با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد مقيم مجبور به استفاده از پرواز مستقیم هستند جهت برگشت به ایتالیا به خاطر شرايط تمديد اقامت و پروسه تمديد كه با تاخير زيادي در اين شرايط انجام ميشه، و در این شرايط شخص با هر وضيعت اقتصادي مجبور به گرفتن پرواز مستقيم هست و قیمتها واقعا سنگین و کمر شکن هستند .

ضمنا ما مشکلات ذکر شده را به جناب آقای داوودی اطلاع دادیم ولی متاسفانه به جايي نرسيد.

لذا از جنابعالی استدعا داریم دستور فرمایید نسبت به پیگیری موارد فوق الذکر اقدامات مقتضی مبذول گردد.
در پایان از زحمات جنابعالی کمال تشکر را داریم.

Sign Petition
Sign Petition
You have JavaScript disabled. Without it, our site might not function properly.

Privacy Policy

By signing, you accept Care2's Terms of Service.
You can unsub at any time here.

Having problems signing this? Let us know.